Postup realizace klientských změn a vybavení holodomů

  1. Našim klientů poskytujeme operativní služby při výběru kvalitních dodavatelů úprav dispozičního řešení a kompletní vybavení bytu a zahrady. Upřednostňujeme již pečlivě vybrané prověřené partnerské firmy, které našim klientům garantují kvalitní služby, dodací doby a záruční i pozáruční servis.  Partnerské firmy si vyberete od menších realizačních a montážních firem až po větší dodavatel a velkoobchody, které jsou schopny realizovat váš záměr kompletně na klíč. Sami doporučujeme takové řešení, které představuje po všech stránkách to nejvýhodnější řešení. Navíc každý klient, který se rozhodne využít služeb partnerských firem získá vyplněné poukázky k uplatnění slev ve výši 5 – 12% z konečné ceny každé zakázky.
  2. Prostřednictvím klientského centra si klient domluví schůzku s vybraným projektantem, bytovým architektem pracovníkem vybraného studia, prodejny nebo realizační firmy k projednání svého záměru.
  3. Ke schůzce si klient připraví projektovou dokumentaci, případně další potřebné dokumenty či podklady.
  4. Při konzultaci je klient seznámen s poskytovanými službami, možnostmi řešení, dále je vybrán soubor zařizovacích předmětů podle představ a dispozičních možností daných prostor.
  5. Po výběru je dohodnut termín další konzultace, na kterou je již připraven předběžný rozpočet na materiál konkrétní klientské změny a grafický návrh, jehož výstupem jsou náhledy v 3D, půdorys místnosti se zakótováním umístění zařizovacích předmětů a kladečské plány jednotlivých stěn.
  6. Po případných úpravách je dopracován rozpočet včetně konečné verze grafického návrhu.
  7. Po odsouhlasení úprav jsou investorovi předány veškeré podklady (rozpočet klientské změny, náhledy z grafického zpracování, kladečské plány) potvrzené oběma stranami – dodavatelem a klientem .
  8. Složky jednotlivých klientů jsou zakládány do zvláštní složky konkrétního projektu, která též obsahuje podklady, kontakty a informace poskytnuté klientským centrem nebo investorem.
  9. Při realizaci klientské změny je zboží objednáno dle specifikace v rozpočtu. Objednávky jsou vedeny pod označením bytů (klientů) a zboží je shromažďováno ve skladu vybraného dodavatele dle dodacích podmínek výrobců dokud není objednávka kompletní.
  10. Závoz takto připravené kompletní zakázky je realizován zdarma v dohodnutý termín na místo určení.
  11. Případné další služby a montáže jsou realizovány po dohodě dle časového harmonogramu, který je dohodnut v klientském centru nebo prostřednictvím investora.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *